sobota, 29 sierpnia 2015

Dożynki w Koprzywnicy

Hejka!W dzisiejszym poście napisze Wam trochę o kolejnym fajnym dniu w moje wakacje,a między innymi impreza w Koprzywnicy,czyli koncert Donatana i Cleo.Zabawa była już jakiś czas temu,ale niestety nie miałam czasu popełnić tego posta.Na szczęście dzisiejszy wieczór mam wolny i postanowiłam go wykorzystać na opowiedzenie Wam nieco o dożynkach i występie.Na przyjęciu byłam z moją ekipą.
Ten dzień był pełny wrażeń,a co najważniejsze pogoda sprzyjała,a na naszych twarzach widniał uśmiech.Na początku było trochę nudnawo,ale potem każdy się dobrze bawił.Razem z załogą cały czas chodziliśmy przypatrując się pięknemu krajobrazowi.W trakcie zachodu słońca było na prawdę przepięknie.Po wszystkim nadszedł czas na koncert ,bawiłam się świetnie.Cleo dawała czadu na scenie.Ten dzień zaliczam do udanych i nigdy nie zapomnę tego czasu.A teraz zostawiam Was już ze zdjęciami.Do następnego!:)




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz