środa, 6 stycznia 2016

Aplikacje na telefon.

Hejka! Pierwsze ,co zrobię to z całego serca przeproszę za moją dość długą nieobecność,która jest związana ze szkołą,ale też z brakiem weny.Przepraszam.W dzisiejszym poście poruszę troszeczkę wątek o aplikacjach na telefon. Nie koniecznie będą to moje ulubione niezbędniki na komórkę.Po prostu przedstawię Wam moją opinie na temat konkretnych aplikacji,które ukarzą się w tej notce.Zastanawiając się nieco nad zagadnieniem,stwierdzam,iż chyba każdy ma swoje ulubione aplikacje.Jednak jest ich tak dużo,że nie dalibyśmy rady ogarnąć wszystkich.Dlatego możemy mieć trudności z wyłowieniem szukanych przez nas.Teraz spróbuję wypowiedzieć się na temat aplikacji,które mam w telefonie i które na prawdę polecam.Zapraszam!:)

Pierwszą i zdecydowanie ulubioną jest powszechnie używany Snapchat.To aplikacja,która jest znana na całym świecie.Używana przez miliony ludzi.W pewnej formie to komunikacja ze znajomymi poprzez wysyłanie tak zwanych 'snapów'.Możliwości jest wiele np: przycisk,który pozwala na nagranie filmiku czy też zrobienie zdjęcia.Ponad to umożliwia Nam czatowanie z kumplami.Niestety aplikacja jest niebezpieczna.Dlaczego? Już tłumaczę.Wysyłając tak zwanego snapa,czyli zdjęcie np. miejsca, w którym się znajdujemy, z dokładnością bardzo łatwo namierzyć,gdzie obecnie jesteśmy.(Więcej informacji na zdjęciach)










Drugą aplikacją jest instagram,który pozwala na publikowanie zdjęć oraz przeglądaniu profili i fotek znajomych.Fajna sprawa,bo jeśli ktoś interesuje się życiem dość popularnych ludzi zdecydowanie może dowiedzieć się ciekawych rzeczy.W dodatku fotografie fit profili,które obserwuje są na prawdę motywujące.(Więcej możliwości na zdjęciach)
                 



 Teraz profile,które najbardziej przypadły mi do gustu i które lubię przeglądać : majewskitrenuje , deynn  , chodakowskaewa , outfit ,fit ,insta_fitness_women , maffashion_official , sylviagaczorek , jessiebabyfit , pamela_rf , paniekscelencja , honkabiedronka , margaret_official , dieta_bez_diety , trenermariuszmroz , sstyleev , paulinye i wiele innych :)

 Kolejnym niezbędnikiem w moim telefonie jest Fitatu.Między innymi polega on na przeliczaniu kalorii,tłuszczu,węglowodorów i białka w podanym przez nas produkcie.Mamy możliwość zapisania sobie codziennego jadłospisu na poszczególne dni tygodnia.Jeśli obliczasz dzienne zapotrzebowanie kaloryczne to polecam,gdyż będzie Ci po prostu łatwiej wszystko ogarnąć! ( info na fotkach)






Następną aplikacją jest Wish.Sklep,w którym znajdziesz wszystko czego potrzebujesz za nie wielkie pieniądze.Nie zamawiałam nic na tej stronie,więc nie wypowiem się na temat jakości,ale myślę,że tragiczna ona nie jest.Ubrania są bardzo ładne i w przystępnej cenie.Ponad to znajdziemy tam rzeczy codziennego użytku np: kosmetyczna,portfel czy też zdecydowanie ulubione ubrania.
 




Pisząc już tego posta ,raczej napewno nie może zabraknąć tutaj REBEL.TO.Myślę,że ta aplikacja nie jest znana bardzo dobrze,ale warta uwagi.Teraz przedstawię na czym ona polega tak dokładniej.Otóż ten niezbędnik jest przede wszystkim stworzony dla ludzi uczących się w szkołach,ponieważ z pewnością łatwo,sprawnie i wygodnie się go obsługuje.Ma on sporo możliwości,które prościej mi będzie zaprezentować w formie zdjęć.Wobec tego w szczególności zapraszam do przeczytania zawartości fotek.
 






Uzależniającą mnie apką jest sameQuizy.W większości robione quizy są śmieszne,a zarazem absurdalne,ale jakoś i tak bardzo lubię je rozwiązywać.Co jakiś czas pojawiają się nowe zgadywanki,co prowokuje mnie do wzięcia udziału.Niestety lub stety jest to mój niezbędnik,prawdę mówiąc pomaga mi wyluzować i odpocząć.Pozostaje mi polecić :)


Ostatnią z aplikacji będzie GG.Jest to forma komunikacji z ludźmi z różnych stron.Możemy poczatować na niejednakowe tematy z uśmiechem na twarzy.Czasem lepiej jest porozmawiać z kimś, kogo się nie zna za dobrze.




Myślę,że to już koniec.Oczywiście nie są to wszystkie apki,ale niektóre nie są warte uwagi,dlatego nie znalazły się w notce.Stwierdziłam,że jeśli post będzie dobrze czytany to zastanowię się nad kolejnym takim,tylko troszeczkę w innej formie. Nie zdjęcia,a filmiki :) Miłego dnia. Pozdrawiam :) :*



2 komentarze: