piątek, 11 marca 2016

WRACAM!

Cześć cześć.Nie było mnie tu aż dwa miesiące.Jest mi trochę głupio,że tak zaniedbałam bloga.Na szczęście już jestem i wracam z zapałem.Mam nadzieję,że nic nie stanie mi na przeszkodzie w prowadzeniu tego pamiętnika.Nawet jeśli to wiem,że już się nie dam i będę starać się,aby posty pojawiały się systematycznie .Dzisiaj dowiecie się,dlaczego mnie nie było i jakie plany mam względem mojego bloga.Otóż zaległości głównie są spowodowane brakiem weny oraz moją najgorszą wadą,czyli lenistwem.Przyznając się często myślałam sobie "tak dziś dodałam coś na bloga" i niestety nigdy mi to nie wychodziło.Codzienne odkładanie oraz głupie wymówki doprowadziły do nieobecności.Z resztą to nie tylko moja wina,ale też szkoła dołożyła swoje pięć groszy.Myślę,że tu nie muszę tłumaczyć o co chodzi,bo każdy dobrze wie,że nauki nie jest wcale tak mało.

Przechodząc do planów względem bloga.Przede wszystkim mam tu na myśli posty,które zamierzam wstawiać dwa razy w tygodniu.Piszę o tym,bo będę wtedy wiedziała,że jestem zobowiązana i z większą determinacją postaram się pracować nad notkami.Tak jak obiecałam.Oprócz tego myślę,że powinniście o tym wiedzieć,w związku z czym traktuje to całkiem poważni.

W ostatnim czasie także często zastanawiam się nad założeniem YouTube'a.Nie raz wyznaczałam sobie termin nagrania pierwszego filmiku,jednak doszłam do wniosku,że troszeczkę jeszcze z tym poczekam.Zostało mi półtora miesiąca do egzaminów gimnazjalnych,wobec tego nie będę miała czasu na połączenie blogowania,nagrywania filmików oraz nauki.Przeto wydaje mi się,że najlepszym pomysłem będzie uruchomienie kanału dopiero w maju.

Wrócę jeszcze na chwilkę do postów.Chciałabym,aby notki się różniły,a do tego potrzebna jest głowa pełna pomysłów,więc postanowiłam zrobić sobie listę ciekawych koncepcji.Za każdym razem,gdy coś mi fajnego wpadnie,będę zapisywać wszystko w zeszycie,który specjalnie założę.Myślę,że na dziś to tyle.Przekazałam co chciałam i zapraszam do oglądania zdjęć.

Fotki są ze stycznia,dlatego jest śnieg.Niestety nie miałam okazji iść na sesje,a strasznie napaliłam się,aby coś wstawić dzisiaj.Jutro idę na konkretne foty i mam szczerą nadzieję,że pogoda dopiszę oraz sesja się uda.Trzymajcie kciuki. Do następnego! :)


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz