czwartek, 13 sierpnia 2015

Holiday,friends,amendments + JARMARKI

Hej!Wracam do Was po dłuższej przerwie!W dzisiejszym poście chciałabym napisać jak minęły mi wakacje,co będzie jeszcze przede mną,a co najważniejsze chcę podzielić się z Wami moimi przeżyciami i zmianą w życiu towarzyskim.Na początek opowiem trochę o tych dniach wakacji,które już przeminęły i niestety nie można ich cofnąć.Wolne wykorzystuje w stu procentach,nie żałuje niczego co do tej pory udało mi się zrobić,a przede wszystkim zrozumiałam kto tak naprawdę był i jest prawdziwym przyjacielem.Poznałam nowe osobowości,które ogarnęły moje życie i zmieniły większość w Nim na plus.Za co dziękuję!W końcu znalazłam ekipę z którą jest mi niewątpliwie dobrze.Bo przecież o to chodzi.W przyjaźni trzeba czuć,że jest się z odpowiednimi ludźmi,a mianowicie z osobami o podobnych charakterach.Moja codzienność wydaje się normalna jak każda inna,jednak ja poświęcam jak najwięcej czasu ludziom,którzy zapewniają mi wsparcie,zero smutku,super zabawę.Którzy dają mi tą pozytywną energię,największe szczęście i motywują do dalszego działania.Dzięki przyjaźni życie jest piękne,dlatego każdy z Nas powinien się zastanowić czy dobrze zadecydował i wybrał odpowiednią osobę do grona zaufanych ludzi.Niestety ja bardzo dużo razy zawiodłam się na nie jednym człowieku,ale nie możemy przecież spoglądać w przeszłość ze względu na złe chwile.Przypominajmy sobie te dobre wspomnienia,innymi słowy cieszmy się przeszłością.Moje kolejne dni będę zdecydowanie udane,gdyż mam zamiar jechać na jakieś 3-4 dni do siostry i brata ciotecznego na nocowanie.W miejscowości obok ma udać się 3-dniowy Jarmark na św.Jacka,czyli koncerty znanych zespołów,a mianowicie Feel,Dystans,TSA,Maleo Reagge Rockers i inni.Mają być także różne zabawy,dzień sportowy i wiele podobnych.Te 3 dni napewno dla mnie będą nie zapomniane,gdyż spędzę je właśnie z moimi ludźmi.Z pewnością pojawi się post ze stylizacjami, z tego dnia,ale i nie tylko.Oczekujcie posta po 18.Na dziś sie już z Wami żegnam i zostawiam Was ze zdjęciami.Miłego oglądania. Pa :*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz