piątek, 31 lipca 2015

Wakacje

Hejka! Dzisiejszego posta postanowiłam poświęcić na przedstawienie Wam mojego codziennego dnia w wakacje.Na wstępie chciałabym oznajmić,że wypowiem się trochę na temat samego wolnego.Zobaczcie jak to szybko mija,przecież nie dawno był dopiero początek laby,ale nie ma co się przejmować,został JESZCZE miesiąc.Wykorzystajcie go jak najlepiej możecie,zróbcie coś co od dawna chcieliście zrealizować i nie marnujcie czasu przebywaniem w domu przed komputerem czy też telewizorem.Wakacje to nasz moment na spełnianie marzeń,zapoznawanie się z nowymi ludźmi,wyjeżdżanie do miejsc,w których zawsze chcieliśmy być,a nie mieliśmy takiej możliwości przez szkołę.Jest to też czas za zarabianie własnych pieniędzy.I właśnie na tym się zatrzymamy,gdyż sama spędzam te wakacje aktywnie.Pomagam rodzicom przy rwaniu morel i powiem Wam szczerze,że po miesiącu mam dość,ale Ci co pracują wiedzą co to znaczy.Na szczęście nic za darmo,zbieram te owoce i później sprzedaje.Ciężka praca,ale gromadzę pieniądze na lustrzankę i jak na razie nie źle mi idzie,w 5 godzin zarobiłam aż 300 zł.Jak do tej pory uzbierałam 500 zł.Przy dobrym farcie,jeszcze w tym roku zakupie lustrzankę.Dlatego mam czas tylko w niedzielę i staram się nadrobić zaległe sesje.Ostatecznie chciałabym Wam życzyć jak najlepszych i przede wszystkim udanych wakacji!NIE ZAMARTWIAJCIE SIĘ,ZOSTAŁ JESZCZE MIESIĄC.Pa:*











                                                                    Udanej sobotki!:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz