niedziela, 11 października 2015

Szkoła,nauka-nie jest lekko..

Hejka! Ogółem nie było mnie tu aż miesiąc,dlatego zacznę od wyjaśnienia i przede wszystkim przeprosin.Powodem tego,że posty nie pojawiały się tak długo jest niestety czyste lenistwo,ale także 
i szkoła.Zobaczcie jak czas szybko przemija.Nie dawno było rozpoczęcie roku szkolnego,a tu już miesiąc za nami i połowa kolejnego.No cóż trzeba się z tym pogodzić.Nauka stała się codziennością,bodajże większości z Nas.Ja teraz jestem w trzeciej klasie gimnazjum i nie ma lekko.Nauczyciele już rozmawiają 
z nami jakie plany na potem,jaka szkoła i tak dalej.Próbują doradzać i trują bez przerwy o egzaminach.Nie mówiąc o edukacji,jest jej tak dużo,że normalnością jest siedzenie przed książkami całymi dniami, przynajmniej w moim przypadku.Czasami ta rzeczywistość mnie przeraża,ale kształcenie jest bardzo potrzebne każdemu człowiekowi.Od niego zależy co dalej z nami będzie i czy w życiu coś osiągniemy.Jeśli nie chce Wam się uczyć to polecam przejście się do pobliskiego sklepu czy też wyobrażenie sobie tych wszystkich ludzi,którzy piją w nadmiernym ilościach alkohol każdego dnia.Tak można się stoczyć,jeśli ma się słabą psychikę,a jakby nie patrzeć szkoła to nie tylko historia czy też matematyka.Ona uczy Nas także rzetelności,kultury i daje nam możliwość poznawania nowych ludzi,którzy potem mogą okazać się najlepszymi kumpelami na całe życie.W sumie będę już kończyć i myślę,że większa część Was rozumuje tak jak ja,ale są ludzie,którzy jednak przesadnie ściągają.Jeśli wiesz,że dany przedmiot raczej nie przyda Ci się w życiu to poświęcaj mu po prostu mniej uwagi,jednakże nie przestawaj się go uczyć! A teraz zostawiam Was ze zdjęciami.Miłego oglądania;)
Stylizacja bardziej na lato,gdyż fotografię były robione właśnie na ten okres czasu.Wstawiam je,gdyż jeszcze nie miałam okazji pójść i zrobić konkretne foty na jesień:)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz